10 januari 2009

Lördagsfika i Håbo

Eftersom jag inte hade något annat för mig så passade jag på att åka till Bålsta för att ta en fika. Naturligtvis ett krångligt sätt för att få en kopp kaffe, men väldigt trevligt att få tillfälle att träffa allianskamrater från Håbo kommun. Det var i själva verket både viktigare - och trevligare - än kaffet. Alliansen i Håbo fikar i Bålsta centrum varje lördag, och jag försöker vara med några gånger varje termin.

På bilden ser du de som var med den här gången. Titta gärna förbi någon lördag om du är i Bålsta centrum eller har vägarna förbi. Det brukar vara trevligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att Du var med. Möten behöver inte vara så krångliga. Och att knyta kontakten även lite socialt brukar vara mycket positivt.

Välkommen igen!
// Tomas Alm (fp)

Erik Weiman sa...

Hej Tomas!
Jag kommer definitivt tillbaka. Jag tycker att ni i Håboalliansen ska ha all heder av era lördagsfikor, för det är precis som du säger att det behöver inte vara så krångligt. Däremot är det nog bra att det sker regelbundet.

Vi hörs!