01 oktober 2014

Omstart

Det har gått nästan tre veckor sedan jag bloggade senast, och ett val har passerat på vägen. Givetvis är jag besviken över valresultatet, men det är inget att stanna vid allt för länge. Politiken går vidare, om än i nya roller. Jag har också fått förtroendet att ansvara för utvärderingen av moderaternas valrörelse i länet. Det är ett uppdrag som ska bli riktigt intressant.


Att jag lämnar uppdraget som ordförande i landstingsstyrelsen, och rollen som gruppledare för moderaterna, innebär inte att jag slutar vara intresserad av politik. Däremot ger det tillfälle att hitta nya former för engagemanget. Intresset för politik finns kvar, och kommer nog aldrig att upphöra.


Den här bloggen kommer till exempel att leva vidare, men nu mer med inriktning på funderingar om politik i största allmänhet. Fortsätt gärna att följa mig!

Inga kommentarer: